15 Ocak 2012 Pazar

17. Critics Choice Ödülleri 2012



Gecenin asıl sahipler  The Help ve The Artist filmleri oldu. The Artist filmini izlemediğim için yorum yapamayacağım ama  The Help beni hiç şaşırtmadı. Midnight in Paris filminin senaryo olarak çok iyi olduğunu ama iyi işlenemediğini söylemiştim. En iyi Senaryo ödülünden ileri gidememesi de beni şaşırtmadı :)
Hugo filmi gelmiş geçmiş en iyi 3D görüntüsüne sahipti. Bunu yine yazmıştım en iyi sanat yönetimi yine şaşırtmadı çünkü mekan seçimleri, dekor her şey kusursuzdu. Harry Potter makyaj ve sesten öteye gidemezdi hiç beğenmemiştim. Hiç yakışmayan bir sonla filmini bitirdi. The Tree of Life seçtikleri görüntüler, duyguları anlatma yoluyla bu ödülü zaten hak ediyordu. Bridesmaids filmini bayıla bayıla izlemiştim en iyi komedi ödülü yine şaşırtmadı beni :)) Genel anlamda izlediğim filmler ile yanılmadığımı görmek beni mutlu etti açıkçası :)

Kazananlar listesi için konunun devamına bakınız :)

En İyi Film: "The Artist"

En İyi Yönetmen: Michel Hazanavicius "The Artist"

En İyi Erkek Oyuncu: George Clooney "The Descendants"

En İyi Kadın Oyuncu: Viola Davis, "The Help"

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Christopher Plummer, "Beginners"

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Octavia Spencer, " The Help "

En İyi Özgün Senaryo: Woody Allen, "Midnight in Paris"

En İyi Uyarlama Senaryo: Steven Zaillian and Aaron Sorkin, "Moneyball"

Yabancı Dilde En İyi Film: "A Separation"

En İyi Animasyon: "Rango"

En İyi Belgesel: "George Harrison: Living in the Material World"

En İyi Görüntü Yönetimi: "The Tree of Life" ve "War Horse"

En İyi Sanat Yönetimi: "Hugo"

En İyi Kostüm Tasarımı: "The Artist"

En İyi Kurgu: "The Girl With the Dragon Tattoo"

En İyi Makyaj: "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2"

En İyi Özgün Müzik: "The Artist"

En İyi Özgün Şarkı: "Life's a Happy Song" from "The Muppets"

En İyi Ses: "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2"

En İyi Görsel Efekt: "Rise of the Planet of the Apes"

En İyi Oyuncu Kadrosu: " The Help"

En İyi Genç Oyuncu: Thomas Horn: "Extremely Loud and Incredibly Close"

En İyi Komedi: "Bridesmaids"

En İyi Aksiyon: "Drive"

Joel Siegel Ödülü: Sean Penn

"Müzik ve Film" Ödülü: Martin Scorsese

Hiç yorum yok: