21 Ocak 2012 Cumartesi

Supernatural

Supernatural dizisinin ilk sezonunu izlemeye başladığım zaman beni pek sarmamıştı. Çoğu ayılıp bayılıp izlediğim favori dizilerim hala tatilde olduklarından bu aralar hep benim için çerezlik başka dizileri yazıyorum. Onlar başladığında şevkle, aşkla tavsiye etmeye  devam edeceğim tabii :) Bu hafta yazamadım çünkü oturup film izlemeye, sinemaya gitmeye bile fırsatım olmadı. Çok yoğun bir haftaydı benim için...

Supernatural bilmeyenler için anlatıyorum çoğu kişi izliyor zaten :) Hayaletler, şekil değişterenler, şeytanlar, inler cinler gibi bir çok doğa üstü varlıkları işliyor. İki kardeşimiz bunları avlayarak kötülüklere engel oluyor :Pp En sevdiğim yanı her bölüm başka bir olay ile başlayıp bitmesi. Bir olayı diğer diziler gibi bir sezona yaymıyorlar. Tabii kardeşlerimizin kendi hayat hikayelerine, yaşadıklarına, duygularına kadar her detay diğer bölümlerde devam ediyor.

Açıkçası utanarak söylüyorum ben daha üçüncü sezondayım bu hafta izlemeye başladım birinci sezondan devam ederek. İlk başta evet pek sarmamıştı ama ikinci sezon beni kendine çekebilmeyi başardı. Diğer sezonlar daha heyecanlı olduğunu düşünüyorum. O yüzden bilmeyenler için tavsiye ediyorum :)) Dizinin 7 Sezonu var. Hee benim gibi manyak olmayanlar "ohooo çok geçmiş yahu bu izleyemem o kadar" diyebilirler. Benim gibi manyaklar ise oturup en baştan izleyebilir :))

Hiç yorum yok: