29 Ocak 2012 Pazar

Carnage / Acımasız Tanrı

Acımasız Tanrı filmini pek beğenmedim. Özellikle bir kusma sahnesi vardı görmeyin gitsin yani :)) Uzuuun uzun bir sahne. Temizlenmesine kadar gidiyor. Ben öyle çok iğrenen biri değilim ama iğrenenler için felaket bir sahneydi :)

Film oğulları arasında olan anlaşmazlık sonucu iki ailenin medeni bir şekilde orta yolu bulma çabasıyla başlıyor. Diğer aile bir türlü evden çıkamıyor. İlk başlarda medeni bir şekilde konuşurken sonra kimse çocuklarına toz kondurmamaya başlıyor. Hakaretler başladığında eşlerin kendi aralarında olan kişisel problemleri dökülüyor. Sonra eşler birbirlerini destekliyor, sonra erkekler erkekleri, kadınlar kadınları destekliyor derken bir gün içinde olabilecek her türlü ruh değişimini bir oda içersinde yaşatıyor size :)

Yaklaşımı güzel evet ama ben pek gülmedim :)  Orta karar bir filmdi benim için. Hani o sonucu olmayan bir odada sadece seri muhabbetlerle geçen filmlerden işte :)) Roman Polanski filmlerini severim genelde ama bu film favorilerim arasında olmadığı kesin :)

imdb : 7.5



Hiç yorum yok: