29 Nisan 2012 Pazar

The Cabin in the Woods / Dehşet Kapanı

Tüm korku filmi unsurlarını, katillerini düşünün hepsi bu filmde yer alıyor. Ben şu puanı nasıl aldığını düşünüyorum, düşünüyorum ama bulamıyorum. Çünkü gerçekten saçma bir filmdi.

Mantık hataları, olayların bağlanışı, sıradan karakterler ile vasatın ötesine geçemeyecek kalitede. Espriler iyiydi, güldüğüm yerler oldu. Filmin sonundan bahsetmiyorum bile zaten artık. Tam bir vakit kaybıydı benim için. Konu ile ilgili çok net bir şey söyleyemem çünkü bütün filmi anlatmam lazım :) Ondan ona, ondan ona bağlanılmış, konu fazlalığı yaşıyorsunuz.

Efektler, grafikler çok iyiydi. Ortada bir şeyler var ama her şeyi kattıkları için saçma sapan bir şey olmuş. En azından ben filmin sonuna kadar salondaydım, terk edenleri saymıyorum bile :)

imdb : 8.0
sinemalar : 7.6

Hiç yorum yok: