29 Ocak 2012 Pazar

The Girl with the Dragon Tattoo / Ejderha Dövmeli Kız

Ejderha Dövmeli Kız filminin Alman yapımını yıllar önce izlemiştim zaten 3 filmi var... Seri Amerikan yapımı ile tekrardan başladı. Filmi ve konusunu çok iyi bildiğim için izlerken hafif sıkıldığım oldu :) Filmleri tekrar tekrar izlemeyi seven biri olmamamdan kaynaklanıyor.

Bu sefer sadece Rooney Mara için izledim malum Oscar adayı kendileri :) Hiç bir şekilde pohpohlamama gerek yok... Film, karakterler, konu bakımından en sevdiklerim arasında olduğu kesin. İzlerken Naomi Rapace ve Rooney Mara karşılaştırması yaptım daha çok. Oyunculuk bakımından çok bir fark göremedim. Rapace zaten bir çok ödülü topladı zamanında.

Rooney bence işin kaymağını yedi sadece :) Zaten kitap olarak, film olarak yankı yaratmış bir filmde oynamak ballı bişi :)) Ona sadece oyunculuğunu kullanmak kalmış ve adaylığı kapmış. Güçlü bir aday olarak maalesef görmüyorum kendilerini filmi izledikten sonra. Çünkü benim için ne eksik ne fazlaydı...

Filme gelince izlenmesi gereken bir film. Gizemi, oyun içinde oyunu seviyorsanız ki ben çok severim :) Mutlaka bu filmi bir şekilde izleyin derim. Tabii izlemeyenler için :) İlk önce Alman yapımını izleyin derim. Benim favorim o hala :)

imdb : 8.2

1 yorum:

darkolivee dedi ki...

teşekkürler tatlım harikasın..