21 Eylül 2011 Çarşamba

Nedimeler / Bridesmaids


Son yazdığım iki filmin üstüne ilaç gibi gelmiş severek izlediğim filmler listesine girebilmiştir. Filmle ilgili çok büyük beklentim yoktu. Fragmanında da o kadar beğenmemiştim.

Film başladığında seks sahnesi ile başlaması "hıhhh tamam anladık sende de iş yok bile bile geldim şu filme" dedim. Meğer o bizim buram buram cinsellik kokan seks sahnelerinden değilmiş. İlerledikçe daha çok komedi için olduğu belli. Adamla sadece seks arkadaşılar. Yaşı geçmiş ama evde kalmış bir kadını canlandırıyor.

En yakın arkadaşının baş nedimesi oluyor. Olaylar burda başlıyor. Çünkü arkadaşının nişanlısının patronunun karısı onun baş düşmanı haline geliyor. Aralarında ciddi bir kıskançlık var ama sanki hiç bir şey yokmuş gibi davranılıyor.  Olaylar iyice çığrından çıkıyor ve sizi güldüren bir çok sahnesiyle film bittiğinde mutu bir şekilde ayrılıyorsunuz. 

Mutlaka izlemelisiniz dediğim güzel romantik komedi filmlerinden :) Daha fazla ayrıntı anlatmak isterdim ama izlediğinizde büyüsü bozulmasın istiyorum :))

Sinemalar.com : 6.2
imdb : 7.2

Hiç yorum yok: