10 Aralık 2011 Cumartesi

Hugo


3 boyutun en güzel hali bu filmde derlerdi evet doğruymuş. İzlerken nasıl keyif aldım herşey o kadar gerçekçiydi ki ! İlk defa 3 boyutun tadını bu kadar güzel çıkardım :)

1930'ların Paris'in de geçen hikayede Hugo çok sevdiği babasından kalan automatonu tamir etmek istiyordur. Çünkü babasının ona bir mesaj bıraktığına inanıyordur.Kimsesiz kalması ve bir tren istasyonunda yaşamaya çalışması, çeşitli rastlantılar ile Hugo'nun hayatta tutunma çabasını izliyoruz.

Tim Burton filmleri tadındaydı. Zaten prodüksiyonda Johhny Deep var o yüzden Tim'i izliyor gibiydim. Kostümler, dekorun ne kadar detaylı ve muhteşem olduğunu anlatmakla bitiremem.

Filmi detaylar, üç boyutu, karakterleri oynayan oyuncular dışında pek sevemedim. Daha doğrusu nedense başrol oyuncumuz Asa Butterfield yani Hugo'nun oyunculuğunu pek beğenmedim. Kadronun içinde bana göre resmen sırıtıyordu ve hareketleri ben oyunculuk yapıyorum modundaydı. Bu sadece bana öyle geldi başkaları benimle aynı fikirde değildi bu tamamen kişisel bir detay benim için :)

sinemalar.com : 6.3
imdb : 8.5


Hiç yorum yok: