21 Eylül 2011 Çarşamba

Son Durak 5 / Final Destination 5


Klasik serilerden olan Son Durak filmini aslında pek sevmem ama kaçırmadan da çatır çatır izlerim :) Klasik konusuyla devam eden filmimiz farklı kişiler, farklı ölümler, farklı yerler ile karşımızdaydı.

Ses efektleri çok iyiydi. En çok sinirimi bozan şu 3 boyutlu gözlükler oluyor. Filmin çoğunu gözlüksüz izliyorum denilebilir :)) Hem gözümü çok yoruyor, hemde filmi çok karanlık gösteriyordu içim daraldı.

Arkamda olan düdük iki hatunda ikide bir "açamıyorum gözümü yaeeee, filmi hep gözüm kapalı izlediğğğğğm hihihiihihi" yapmasa, onların arkasındaki 4-5 dallama "ananı s.kim, yeminlen bişi var burda fare mi lan" diye ikinci yarıda ayaklanmasa, hatunlar dönüp onlarla muhabbete dalmasalar belki daha keyifli olcaktı benim için.

Güzel planlanmış ölümlerdi, tebrik ederim yazan çizen için hayal gücüne sağlık ne diyim. Grafiklerde iyi olunca filmin içine çeki veriyor. Bir daha bu filmi gördüğümde izler miyim? Hayır izlemem! 

Vakit geçirdim işte öyle aman aman muhteşemdi değildi. Capitolde izledim. Alt yazı bir kaç yerde çift oluyordu. Okunmuyordu. Sinemalar kalitelerini bozmaya başladı. Bu da kulaklarına küpe olsun. Korsan film izlesem aynı kalitede izlerdim yani !!

Filmin sonunda devamı olcağının sinyallerini alıyorsunuz. Bir dahakine inşallah severiz.

Sinemalar.com : 7.5 (şaşıyorum şu puana şu anda)
imdb : 6.4 (daha da fazla etmez)

Hiç yorum yok: