5 Eylül 2011 Pazartesi

Scream Of The Banshee / Ölüm Perisi


İzlediğime bin pişman eden Ölüm Perisi bildiğiniz ikinci sınıf bir film :) Üniversitede çalışan profesör'e gelen bir kutuyla başlıyor her şey. Ardından araştırma yaptıkları yerin deposunda yanlışlıkla duvarı yıkıyorlar ve saklanmış bir kutu buluyorlar. Bu kutu diğer kutuyla bağlantısı olduğunu hemen anlayıp kutuyu açıyorlar. İşte o anda ölüm perisi ortaya çıkıyor. Kelle halinde kutunun içinde duruyor ve iğrenç çığlığıyla ölümlerin startı verilmiş oluyor.

İkinci sınıf görüntüler ve kötü grafiklere sahip olmasına rağmen gerilim sahnelerinde gerçekten içine çekiyor. O sahneleride kötü yapsalarmış artık kaç katı pişman olurdum onu bilmiyorum. Ölüm perisi çok çirkin, karakter ve makyaj olarakta gerçekçi hissini uyandırmıyor. Çığlıklar ve sizi doruğa taşıyan müzikleri ile bir yerlere gelebilir derecesinde. 

Oyunculukları çok beğenmedim, orta karar diyelim. Filmin sonuna geldiğinde iyice saçmalamaya başlıyor. Umarım doğru düzgün bir yere bağlanırda en azından kendini kurtarır dedim ı-ıhh o da olmadı. Öldüren kılıcı saplamak için fırlattıklarında oyunculardan biriyle çok yakın temasta olmasına rağmen nasıl ona da saplanmadığını anlamadım. Halbuki kılıç ön taraftan 30-35 cm kadar çıkmış gözüküyor. En sona geldiğinde kutu yine bir yere yollanıyor. Yani filmin devam etme olasılığını da bırakmışlar.

Çok kaliteli bir ekiple ve daha sağlam bir senaryo ile bağlanırsa korku gerilim filmlerinin yanında yerini alabilir gibi. Bu şekilde devam ederse üzgünüm hiç şansı yok...

imdb puanı : 4.1

Sinemalar.com puanı : 5.8 (bu puanı nasıl layık görmüşler anlamadım :) )

Hiç yorum yok: