6 Eylül 2011 Salı

Captain America: The First Avenger / İlk Yenilmez : Kaptan Amerika


Kaptan amerika'yı en iyi erkekler bilir. Küçüklük kahramanlarıdır belki bilemem :) Erkek filmi buuuu gitmeeem  Nedimeler'i izlicem ben desemde hadi o kadar bencillik yapmayayım bu haftada bu olsun dedim.

Öfff pöfff ile başlayan dakilarda sonra aaa birden ilgimi çekti baktım filmi ciddi ciddi izliyorum :) Ezik Steve askere yazılmak için can atarken kimse onu almıyor. Sonunda katıldıkları bir fuarda doğru kişi olduğuna inandıkları için askere alıyorlar. Ezik Steve oluyor mu size Kaptan Amerika ! 

Serumlar takılıyor ve misyon yükleniyor. Makineden çıktığında boy, pos, kaslar aman allahım dedirtiyor. Yanımdakini dürtükleyip her eve bu makine, bu serumlar şart diyorum. 

Filmi düz mantık izledim. Grafikler, ses efektleri, savaş sahneleri gayet iyiydi. Eğer düz mantık izlemezseniz bir sürü hata bulabilirsiniz. Bizimde Kaptan Türkiyemiz Cüneytimiz var yani nolmuş dedim... Mantık arama Tuğçe!!

Bir çok yerde yok daha neler, hadi bee, bunuda mı yaptı, o zaman onu kesin yapar gibi yavaştan yavaştan her şeyi bekler oluyorsunuz. Bana göre vakit kaybı olan bir fantastik film. 
Klişelerden kurtulamıyor bir türlü.

İzleniyor mu? Evet izleniyor. Filmin sonunda 70 yıl sonrasında uyanması ve günümüze gelmesiyle bitince diğer filmi merak etmedim mi? Evet ettim ne yalan söyleyeyim :) 

Hee bu merakla ikinci filmi sinemada izler miyim? Yok daha neler ! Çıkar dvd si, iner internete oturur paşa paşa boş bir vaktimde izlerim. Bundan da mahrum kalmayayım diye :))

imdb puanını amerikan kültürüne bağlıyorum. Sonuçta adamlar iyi pazarlıyor, yapacak bir şey yok. Hadi onu anlıyorumda bizimkiler niye 7'lerde vermiş puanı onu anlamadım. Tabiki bir kız gözüyle bakıyorum. Dedik ya kim bilir kaç kişinin çocukluk kahramanıydı, kaç kişi o makineyi bir gün bulacağına, kaslı yakuşuklu bir delüğanlı olacağına inandı, kaç kişide savaş sahnelerine grafiklerine bayıldı. Heee bir de kaç gerçek film sever bu filmi izledi. Salonda 13-14 yaşların çocuklarıyla doluydu da ondan sordum :))


imdb : 7.3
Sinemalar.com : 7.2

Hiç yorum yok: