1 Eylül 2011 Perşembe

True Blood


True Blood günümüzde vampirlerin içimizde yaşadığı ve insanların bildiği bir dünyayı anlatıyor. 4 sezonu bir ayda izledim ve bitirdim. İnsanların bunu neden bu kadar sevdiğini anlamadım :) Zorla izledim diyebilirim. Mümkünatı yok ailenizle izleyemezsiniz. Cinsel içerikler çok fazla yer alıyor. Karakterler bana çok saçma geldi. Fantastik bir dizi ve her an her yerden yepyeni bir cins çıkabilir. 

Sookie ve Bill arasında olan romantizm çok aşırı ve itici geliyor. Özellikle Anna Paquin'in deliler hastenesinden yeni çıkmış gibi boş ve göz bebeklerini büyüterek bakması beni endişelendiriyor :) Bill seviyor mu sevmiyor mu belli değil.  

Sam çok iyi biriyken kardeşi ortaya çıktıktan sonra bir mallaşıyor. Mallaşma kısmına gelmişken sonradan kafayı yiyenler arasına Tara'da katılıyor.

Ryan hem salak, hemde aklı fikri cinsellikte olan bir karakter. 

Dizinin tutmasının nedenini tamamen cinselliğe bağlıyorum. Öyle çok büyük aksiyonlar yok, saçma sapan mazoşist bir aşk var ortada, kimin başı belaya girse Sookie nasıl olsa kurtarır, akıl oyunlarının olduğu pek söylenemez diye uzar gider bu liste...

Düz mantıkla yazılmış, aksiyon olsun diye fantastik karakterlerin sokulduğu cinselliğin zıvanadan çıktığı bir dizi. Benim düşüncelerim tamamen olumsuz.

Hiç yorum yok: