21 Eylül 2011 Çarşamba

Kötü Öğretmen / Bad Teacher


Paraya tapan bir kalpsiz bir kadını canlandıran Cameron bu filmiyle beni hayal kırıklığına uğrattı. O çok güldüğümüz filmlerinden ne yazık ki değildi. Meraktan çatlaya çatlaya filmi beklemiş olmama rağmen "ehhh hadi yine iyisin kıyısından döndün" dedim.

Zengin koca avcısı olduğundan büyük göğüslü kadınların daha çok iş gördüğünü zannediyor. Bunun için göğüslerini yaptırmak istiyor. Ne yazık ki zengin sevgilisinden yeni ayrılmış ve beş parasız bir şekilde ortada dolandığından film boyunca silikon parasını nasıl topladığını izliyoruz. 

Tilkice işlediği planları gülümsetse bile beni yeterince eğlendiremedi. Zaten işin birazda magazinsel yanıyla ilgilenmiştim. Justin ve Cameron haniiiii eskideeen :))) 

Justin tam bir embesil öğretmen modunda olduğundan pek o da güldürmedi. Sonu klasik bir şekilde artık doğru yolu ve gerçek aşkı bulan bir öğretmen olarak bitiyor. 

Ben çok beklenti içerisinde olup izlemiş olabilirim. Beklentimi kesinlikle karşılamadı orası kesin. Cameron fizik olarak olmasada yüz olarak artık resmen çökmüştür. 

Sinemalar.com : 6.8
imdb : 5.8

Hiç yorum yok: