28 Ağustos 2011 Pazar

Glee


İzlemeye bir türlü fırsat bulamadığım bir diziydi. Şimdi 13 bölüm izlemiş oldum. Daha 1. sezondayım o yüzden sürekli izleyenler bana laf çarpıtmayın :)) Bir haftaya yetişirim zaten size :)

Dizide sesler çok iyi, danslar idare eder. Mükemmel koreografiler çıkmıyor ama sanırım Shue'nun klasik, ezik, mükemmel erkeği oynamasından kaynaklanıyor :)

Açıkçası benim favori karakterim Sue :)) Kadının mimikleri, jestleri, lafları çarpması, savaş prensibi vs vs herşeyiyle komik geliyor :)

Şu 12 bölümde Shue karısının sahte hamile olduğunu nasıl anlamaz anlamıyorum. Bir insan hiç mi hissetmek için karnına dokunmazda yastık olduğunu anlamaz :)) 12 bölüm sonra çekmecede bulduğu sahte yastık göbekle sonunda anladı...

Rachel karakteri gerçekten itici :) Finn desen süzme salak ! Sevgilisiyle birlikte olmadan nasıl ondan hamile olduğuna inanabilir anlamıyorum. Bu devirde lise çağında olan bir genç hala leyleklere inanıyor olabilir mi??

Şimdilik bölüm analizlerim bunlar :)



Hiç yorum yok: