17 Ekim 2011 Pazartesi

Face in the Crowd / Katilin Yüzü


Film öyle bir başladı ki  işte güzel bir film izlicem dedim resmen !

Arkadaşları ile eğlenceden dönerken bir kadının öldürülüşüne tanık olur ve o sırada telefonu çalar. Katil telefonun sesini duyunca kızımızın peşinde koşar. Köprü üstünde olan boğuşmada kafasını çarparak aşağıya düşer ve bu yüzden Prosopagnosia denilen yüz tanıyamama bozukluğuna yakalanır. 

Film boyunca kimsenin yüzünü tanımadığı için sizde bilemiyorsunuz. Sonuna kadar merak içinde katil kim diyorsunuz. Fakat öyle bir nokta var ki malesef bunu yakalayamamışlar... İnsanları sesinden bile tanıyabilirsiniz. İlla yüzüne bakmanız gerekmiyor. 

Ses kısmını atladıkları için film biraz saçma bir hal alıyor. Filmde sevgilisi ve polisle olan ilişkileride hehhh bunu yapmazsanız olmazdı dedirtiyor. Çok gereksiz sahneler ve hareket olmuş. Onun dışında kullandıkları hastalık tam seri katil filmlerine uyacak türden. Milla Jovovich oyunculuğu ile filmi götürüyor. Güzelliğinide katmamız lazım tabii :)

Malesef güzel bir olayı yakalayıp kullanamayan filmlerden biri daha. Bu berbat havada zamanınızı değerlendirecek kadar da kötü değil :)

sinemalar.com : 6.3
imdb : 5.7

2 yorum:

gülümse dedi ki...

izledim.zaten katili hemen buldum daha filmin başında:)sadece o küçük çocuk mevzuunu çok anlamadım o kadar:)onun dışında kendisi dahil herkesi farklı görmesi,her gün her dakika çok enteresandı gerçekten.değişik,zaman geçirilecek bir film işte.xoxo

Curcunam dedi ki...

çocuğun dna'sını kendiymiş gibi kullanıyordu galiba burnu kanıyor falan ya :) çok geç saatte izlediğim için katil konusunda pek dikkat etmedim aslında akışına bırakıp merak etmek istedim düşünmedim katili :)) Bir çok noktası polisin hemen bir anda katili anlaması falanda saçmaydı işleniş pek güzel değildi yani :)