9 Ekim 2011 Pazar

Don't Be Afraid of the Dark / Karanlıktan Korkma


Bu filmi ne kadar merak edip beklediğimi anlatamam size. Uzun zamandır aklımda ve hiç bir yerde bulamadım. Şimdi hasta olup yatakta vakit geçirince şansıma filmi eklemişler ve izleme fırsatı buldum. 

Film 1973'te çekilenin günümüz versiyonudur. Katie Holmes oynuyor diye merak ettim aslında. Oyunculuğu nasıl diye. Malesef filmde çok fazla yer etmediğinden pek bir şey söylemek mümkün değil :)

Gelelim küçük yıldızımıza. Filmi sırtında taşıyan kesinlikle Bailee Madison ! Korku filmlerinde oynayan çocukların nasıl bu kadar iyi rol yapabildiğine hala şaşıyorum :) Zaten küçük hanım 2013'e kadar programını doldurmuş. Mükemmel oyunculuklar olsa bile bir filmi kurtarmaya yeter mi ?

Tabii ki hayır !

Cehennemin dibinde yaşayan kötü diş perileri günümüz insanını ne kadar korkutabilir bilemem ama beni etkilemediği kesin. Filmi izlerken gerilemedim bile (ilaçların etkiside olabilir :)) 

Ortalama bir filmdi. Gerilim seviyesi kesinlikle yüksek değil. 
Hee hasta yatağında çok iyi gitti ona bir şey diyemeyeceğim :)

imdb : 6.2

Hiç yorum yok: