15 Ekim 2011 Cumartesi

The Change Up / Hayat Sana Güzel


Bu değişim filmlerinden en iyisi bence Freaky Friday filmidir. O zamanlar severdik Lindsay'i :)) Heee sıkıldık mı bu tarz konulardan evet sıkıldık !

Film başladığı anda bir saçmalık silsilesi sarıyor ekranın dört bir yanını. Bebeklerde olan anormal hareketler, sırf gülelim, iğrenelim diye bebeklerde farklı atışlar ! 

Karakterler bile gerçeğe yakın yanı nerdeyse hiç yok. Evet diyeceksiniz ki ruhları beden değiştiriyor bunun neresi gerçek diye. Onu kabullendik başta zaten ama film öyle gitmiyor. Hele fırlama olan abaza tip karakteri hiç olmamış. Hem parası olup hemde kadınlara bu kadar itici düşkünlüğü olan bir karakteri uzuuuun zamandır hiç görmemiştim. Tamam Crazy Stupid Love filminde de vardı öyle bir karakter ama ona biz günümüzde "playboy" diyoruz.

Hangover'ın senaristlerinden çıkmışsa bu film dedim "iyidir yeaaa" ama nerdeeee?! 

Bu aralar film konusunda eğleneyim, güleyim dedim olmadı. Son izlediğim iki filmde resmen fiyasko çıktı ! 

Filmlerde her zaman abartı olur ama ben filmin içine girdiğimde kopmamalıyım. "Hade len" ! demeye başladığım an o film benim için bitmiş oluyor. Daha başında "Hade len" ! dediğim filmde zaten bir moralim düştü. 

Hiç mi gülmedim tabiki güldüğüm yerler yada yer oldu :)) Sadece bir sahneye çok net bir şekilde güldüğümü hatırlıyorum. Bu da bir film için kötüdür. Filmle ilgili az sahne hatırlıyorsam o film fosstur benim için zaten :)

Bu arada cinselliğinde gözümüze gözümüze sokulduğu filmlerden birisi. Bir film kalitesini zaten bunu abartmadan, gerektiği yerde gerektiği şekilde kullandığında kalitelidir. Yama gibi durmamalı.

Çok boş vaktiniz vardır, şans bu ya elinizde başka izleyebileceğiniz film yoktur, amaaan izleyeyimde gitsin saçma maçma diyorsanız evet izleyin. Aksi halde tavsiye etmiyorum.

sinemalar.com : 6.2
imdb : 6.4

Hiç yorum yok: