28 Ekim 2011 Cuma

In Time / Zamana Karşı


Merak etmeyin sinemada izledim :))

Konu bakımından çok fazla dikkat çekici. Kollarında olan saat yaşam saati ve süre bittiğinde ölümle tanışmış oluyorlar. Para yerine zamanınızı harcıyorsunuz. Otobüse binmek 2 saat, 2 dolar, 2 tl değil gibi :) Ayrıca başkasının yaşam süresini çalabiliyor, başkasına aktarabiliyorsunuz. Bizim para ile kullandığımız tüm sistemi yaşamla bağdaştırmışlar. 

En çok bu kısmını sevdim ! Fakirle zengini ayıran, zamanımızı para için harcarken süremiz dolduğunda herşeyin anlamsız olması vb gibi bir çok detaya değinebiliriz. Bu yüzden çok beğendim amaaa...

Filmin konusu bir kere Justin ile harcanmayacak kadar iyiydi. Kendi adıma konuşuyorum Justin'i izledikçe her an bu sahne şovuymuş ve pat müzik, pat dansçılar sanhneye atlayacakmış gibi hissediyorum. Onun oyunculuğuna bir türlü alışamadım.

Yine filmi dikkatli izleyenler için Amanda'nın ne makyajı ne saçı bozulmuyor arkadaş ! Suya giriyor saç ıslak, bir bakıyorsun içerde saç kurumuş. Araba takla atıyor, üstü açık olmasına rağmen biri savrulup düşmüyor. Saçlar bu arada yine taranmış gibi. Justin araba kullanmayı bilmiyor ama işi anında kavrayıp neler neler yapıyor. İlla seksi bir kız yapacaklar ya Amanda film boyunca kusursuz gözüküyor, Justin Cüneyt Arkın gibi bir ordu korumanın elinden defalarca kaçıyor falaaan filan...

Konu iyi, oyunculuk idare eder, film daha güzel işlenebilirdi... Vincent Kartheiser ise gelmiş geçmiş tek ve en karizmarik haliyle :))

Sonuç olarak orta şekerli tadından rahatsızlık duyulmayacak bir film.

Sinemalar.com : 6.0
imdb : 5.9

Hiç yorum yok: