8 Temmuz 2012 Pazar

The Divide | Mahşer Günü

Nereden geldiği belli olmayan bir patlama ile New York yok olur. Bir grup insan binalarının bodrumuna inerek hayatta kalırlar.

Burada kapana kısılmış, açlık, susuzluk gibi bir çok sebeple artık içlerinde olan vahşiliği dışa vurmaya başlarlar.

Tamamen psikolojik gerilim olan bu filmi çok sevdiğim söylenemez. Yer yer sıkıldığım zamanlar oldu. Alışılmış bir konusu olduğu söylenebilir. O yüzden oyunculuklar bakımından konumlandırmak benim için daha doğru bir analiz olacaktır. Bu tarz filmlerden sıkılmaya başladım artık. Oyunculuklar gayet iyiydi. Hatta filmi kurtaran kısımı kesinlikle burasıydı.

Film 2 saat sürüyor. Bitsin diye bir ara dualardaydım :) Sonlara doğru artık nereye bağlayacaklar nasıl bitecek diye meraklandım da konsantre olabildim. Filmin başından beri gözümüzün önünde olan bir detayı bağlayarak bitirdiler. Fena değildi...

imdb : 5.9
sinemalar : 6.5


2 yorum:

darkolivee dedi ki...

merak ediyordum bende bunu..
konu gayet sıradanmış, ne varsa bu New Yorkda herşey her musubet orda bitiyor :))
teşekkürler paylaşım için canım

sevgiler

Unknown dedi ki...

Fragmanda geçtiği kadar patlama sahnesi zaten. Sonra bodrum katında geçiyor bitene kadar. Beklediğim gibi değildi benim için de hayal kırıklığı oldu. Klasik bir odaya kapatılmış pskilojik gerilim filmi. O üstünlük taslar bu bunu gırtlaklar :)) Ahhah valla her şeyin başlangıcı New York :)) Rica ederim canım zevkle :)

Sevgiler...