22 Temmuz 2012 Pazar

The Amazing Spider-Man | İnanılmaz Örümcek Adam

Örümcek adamın hikayesini bilmeyen kalmamıştır herhalde. Ben artık bu hikayeden sıkılmıştım ve filme şans vermeyi düşünmüyordum. İzledikten sonra memnun bir şekilde ayrıldığımı söyleyebilirim.

Öncelikle ben Emma Stone hayranıyım zaten :) Onun hatırına izlememin payı büyük. Andrew Garfield'ı pek sevmem ama filmde yadırgadığım pek söylenemez.

Örümcek adamı hep bir dramın içinde izlerken, esprili yanından ele almaları hoşuma gitti. Dram tabii ki var ama güldüğüm yerlerin olması ve daha doğal aktarılmasını sevdim.

Sonuç olarak diğer Örümcek adam filmlerinden daha çok sevdiğim kesin. Serinin devamını merak ediyorum. Beklediğimin kat kat üstündeydi. En azından şüphe duyanlara tavsiye edebileceğim :)


imdb : 7.6
sinemalar : 8.9

Hiç yorum yok: