7 Temmuz 2012 Cumartesi

Men in Black 3 | Siyah Giyen Adamlar 3

Siyah Giyen Adamlar filmini küçükken çok severdim :) 3. filmi geliyor dedikleri zaman merakla bekledim. Yorumlardan çok komik olduğunu hatta serinin en iyi filmi olduğunu okumuştum. O yüzden beklentim gayet yüksek olarak gittim.

Filmi izlerken anlamak için  Amerikan kültürüne yakın olmak ve geçen isimleri tanımak gerekiyor. Bu yüzden herkesin anlayabileceği espriler içermeyen ince dokundurmalar vardı. Bir Türk filmini izledikleri zaman nasıl bizim esprilerimizi ve dokundurdukları kişileri onlar anlamayacaklarsa bizim içinde aynısı geçerli olabilir. Sanırım bir kısmın filmi sıkıcı bulmasının nedeni bu.

Eğer bu seriyi sevenlerdenseniz izlemenizi tavsiye ederim. Filmde geçmişe yolculuk olduğundan tarihi bir olaya da değinmişlerdi. Neil Armstrong'un Ay'a seyahatine bir yandan tanık oluyoruz. Özellikle filmde sonunu bağlayış şekilleri beni memnun etti. 


Jemaine Clement'in canlandırdığı "Boris the Animal" karakteri favorilerim arasındaydı. Grafikler çok ketifliydi. Will Smith ne zaman yaşlanacak çok merak ediyorum :)

Hiç yorum yok: