30 Aralık 2011 Cuma

Mission: Impossible Ghost Protocol / Görevimiz Tehlike 4


Nereden başlasam :) Daha film başlar başlamaz eğer dikkatli izleyenler olmuşsa filmin ilk saçmalığı geliyor. Kiralık katil kızımızın aynı sokak, aynı palto, aynı saç ile telefona fotoğrafının yollanması komik olmuş. Milyonlar harcanan bir film için bari başka palto giydirseydiniz bişi yapsaydınız kıza bari :) Ethan karakteri zaten o katili tanıyor hiç mi yok eskilerdenmiş gibi bir foto :))

Sonra develer olayı var. Bomboş yoldasın develer düz bir halde yürüyorlar hooop araba son anda çarpmaktan kurtuluyor. Dalgamı geçiyorsunuz allah aşkına :))) Çölün ortasında olan bomboş bir yoldasınız onların bir anda çıkma ihtimali yürüyüşlerinden imkansız olduğu belli zaten, görememe durumu ayrı bir komedi :)

Yine tren sahnesinde olanlar saçmaydı, adamlar sudan çıkıyor, Ethan hangi ara görevin detaylarını öğrendiyse hop o ekran senin bu ekran benim anlatmaya başlıyor. Hangi ara öğrendin detayları!! modundayım o saniyelerde... Tren hızlanmak bilmiyor zaten klasik olaylar yani :)

Aksiyonun bol olduğu bir film. Yer yer güldüm tabii, Tom'u sevmesem bile sonuna kadar rahatça izleyebildim. Çok sevdim mi ? Hayır sevemedim ! Gözüme gözüme batan sahne geçişlerini hiç sevmem...

Tom zaten yaşlanmış iyice. O fizik falan yalan olmuş, kaslar maslar irice bişi olmuş göz zevkimi bozdu. Soğuk nevale gibi film boyunca surat sürekli asık... Dövüş ve aksiyon sahnelerinde ıkınma mimiği olmasa yalan olacak oyunculuğu o derece... Performansını hiç beğenmedim.

Paula Patton harika görünüyordu. Özellikle davette giydiği yeşil elbiseli sahnelerde bayıldım kendilerine. Rusya'da olan binanın yıkılma sahnesi en çok aklımda kalan sahneydi. Burç Halife binasına tırmanıldığı sahnenin ise gerçek olması beni heyecanlandırdı. Çoğu detay kötü bağlanmış; aksiyon sahneleri , grafikler, ses efektleri yeterli derecede iyiydi. James Bond moduna girilmesi hoşuma gitmeyen yönlerinden biriydi.

Eşinizi, sevgilinizi alın gidin eminim beğenecektir filmi. Onlar aksiyon filmlerinde pek detaylara takılmıyor nedense :)) Bana göre kesinlikle 7 puanı haketmeyen bir film !

imdb : 7.8
sinemalar.com : 7.0


2 yorum:

gülümse dedi ki...

bi kaç kez yerimden sıçradım ben bu filmde yaa:)evet saçmalıklar çoktu.mesela koccaaaa burç halifeye tırmanıyor adam hiç mi o katlarda oturanlar yok da adamın camdan tırmandığını görmüyorlar mesela:)))en çok kafama bu takıldı.ama var ya sonunda gözlerim doldu ağlıcaktım nerdeyse.içinde aşk olmaz die gittiğim filmin sonu beni yıktı yaaa:))

Unknown dedi ki...

Evet canım bak onu yazmayı unutmuşum iyi oldu söylediğin :)) bu filmde puana aldanmamak gerek :) Sonu gereksiz bir romantiklikti :/