11 Aralık 2011 Pazar

The ldes of March / Zirveye Giden Yol


Zirveye giden yol filmi ile listemde olan son filmide izlemiş oldum. Filmi yazan ve yöneten George Clooney olmasından dolayı daha ön yargılıydım aslında :)

Filmin ortalarına kadar uyukladım resmen. Evan Rachel Wood'un olduğu sahnelerden gece telefonun çalmasıyla film artık kendini topladı resmen. Cin gibi oturdum izledim hiç bir detayı kaçırmamak adına.

En sevdiğim filmlerdendi. Böyle düşündürtecek "ayy napcek şimdi yeaa, ben olsam böyle yaparım" falan dedirtmeli :) Bu da öyle filmlerdendi. Oyun içinde oyun vardı resmen. 

Sonunda tabii en dişli olan ayakta kaldı. Filmden alıntı yaparak "çakallarla çalışılmaz" sözünü ispatlıyor :)

Bu filmi kesinlikle tavsiye ediyorum. Öncelikle belirtmeliyim film tamamen diplomasi ve devlet adamları üzerine kurulu. Sıkılanlar olabilir. İlginizi böyle konular çekmiyorsa filmden aldığını tat pek bir şeye benzemeyecektir :)

sinemalar.com : 6.1
imdb : 7.4


Hiç yorum yok: