28 Aralık 2011 Çarşamba

What's Your Number?


Merak ettiklerim son listemde olan filmi görünce hemen izleyeyim dedim. Pişman oldum :)

Çok beğenerek izlediğim ve keyif aldığım Nedimeler filmiyle neredeyse aynı sahneyle başladı film. Nedimelerde bir kaç sahne sonraydı gerçi ama burada daha başlar başlamaz kızın kalkıp süslenip püslenip yeni uyanmış numarası yapması... İkinci kere aynı espri güldürmüyor maalesef.

Filmin sonlarına doğru bir kaç yerinde sırıttım sadece. Anna Faris benim için çok kötüydü bu filmde. Romantik komedi karakteri özellikle Ally hiç yakışmamıştı. Hem yaşlı, hem soğuk, hem de hiç doğal gelmedi bana oyunculuğu. 

Filmi zaten kesinlikle Chris Evans götürdü. Nedime olması, kardeşinin düğününe yalnız gitme korkusu, eski sevgililerinden en iyisini araması, gözünün önünde olanı farketmemesi, sonra aşık olması, bay mükemmeli şutlaması, başarısız kariyer, sürekli beklentileri olan anne gibi özelliklerinden konu hiç orjinal değildi. Birçok filmin karışımı ve seks satar prensibinden yola çıkılmış.

Anna Faris yerinde başka biri oynasaydı film belki benim için günü kurtaran olabilirdi ama gerçek anlamda oyunculuğunun doğal olmayan hali beni itti üzgünüm Anna :)

imdb : 5.6


1 yorum:

gülümse dedi ki...

ben o jake adamsla dünyanın heryerine giderdim:P