16 Şubat 2012 Perşembe

Underworld Awakening / Karanlıklar Ülkesi Uyanış

Underworld serisine bayılırım ben :) O yüzden bu filmi kaçırır mıyım hiç? Tabii ki hayır! 3D olarak pek bir numarasını görmüyorsunuz filmin.Başladığı andan itibaren aksiyon sizi hiç bırakmıyor. Gözünüzü ayırmadan full konsantre izliyorsunuz.

Selena, Michael'ı bulma çabasını izliyoruz. En sevdiğim yanı yıllar sonra seri devam ettiği için filmin başında kısa görüntülerle tüm hikayeyi anlatmasıydı.

Kate çok başarılı bir iş çıkarmıştı. Benim için en önemli kusur Selena'nın sedefli rujuydu. Film boyunca dudağında bariz ruju görmek hiç inandırıcı değil ve benim için en önemli kusurlardan. Hayır arkadaşım hangi ara sürüyor onu bu kadın, kokoş vampir mi Selena yani, ne gerek vardı doğal haliyle bıraksaydınız ya eski filmlerinde olduğu gibi !

Serinin devamını tabii ki sabırsızlıkla bekliyorum. Bir çoğunun yorumuna katılıyorum serinin en iyi filmi bu olabilir. Filmde olan çocuk hani derler ya evlat olsa sevilmez diye :)) Filmi izleyenler anlayacaktır :) Saldırı haline geçtiğinde o surat nedir yahu! Makyaj çok iyiydi :) Tavsiye ediyorum izlemelisiniz :)


imdb : 7.1
sinemalar.com : 7.4


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir teaser öyle!