4 Şubat 2012 Cumartesi

Happy Feet 2 / Neşeli Ayaklar 2

Animasyon filmlerini izlemeyi çok severim. Bu blogu açtığımdan beri izlememişim hiç :)) Neşeli ayaklar'ın ilk filmini çok beğenmiştim, o yüzden ikincisine gitmekte sakınca görmedim. 3D gözlüklerinden sıkılan sadece ben miyim? Çok sıkılıyorum ve filmin bir kısmını gözlüksüz izliyorum darallar basıyor bana :)

Bu film beni pek sarmadı. Evet neşeliydi :P Evet detaylar çok iyiydi, bir kaç yerde gülüyorsun falan ama ilk filmi kadar beni eğlendirmedi. Sanırım shrek gibi işin içine çocuklar girince klasikleşen çocuk sorunlarına yönelmeleri beni sıkıyor.

Favorim tabii ki Sexy Back şarkısıyla dans eden penguenlerdi zaten fragmanında gösteriyor :))

imdb : 5.9
Sinemalar : 6.5

1 yorum:

darkolivee dedi ki...

evet bende tatlım ilkine bayılmıştım, 2.si pek sarmadı :)