4 Şubat 2012 Cumartesi

Supernatural 4. Sezon 6. Bölüm

Şu diziyi izlerken çok keyif aldığım 5. Sezona kadar iki bölüm var sadece :)

Bunlardan biri 3. Sezon 3. Bölüm! Hani şu kaybetmediğin sürece şans getiren tavşan ayağı mevsuzu :) Çok iyidi gerçekten o bölüm :))

İkincisi kesinlikle 4. Sezon 6. Bölüm! O da Dean'in hayalet hastalığına yakalanıp herşeyden aşırı derece korktuğu bölümdü :)) Özellikle dizinin sonunda kamera arkası şovu harikaydı :) O anı izlemek için video konunun devamında :)

Geliyorum geliyozum az kaldı 7. sezonaaaa :)

Not: Gülümse senin yüzünden Dean hastası bişi oldum çıktım !! :))





2 yorum:

Tropheus dedi ki...

Bu iki bölümü beğendiyseniz 6.Sezon 15.bölümde muhakkak hoşunuza gidecektir.İzlediniz mi bilmiyorum ama sizin bahsettiğiniz 2 bölüme ek olarak 6.sezon 15.bölümdeki rol yapma-yapamama sahneside 10 numara olmuştu bence.

Unknown dedi ki...

6. Sezonun ilk dört bölümüne kadar izledim orada bıraktım artık içim dışım supernatural olmuştu fazla yüklendim kendime bir kaç haftada :) İzlemeye devam edicem tabii teşekkür ederim tavsiyen için özellikle o bölümü dikkatlice izlicem :)