25 Kasım 2011 Cuma

Vizyondan Seçmece


25 Kasım Cuma günü vizyona giren filmlerden ikisi bu hafta merak ettiklerim arasında yer alıyor. Tree of Life filmini daha önce izleyip yazmıştım zaten.

A Dangerous Method : Bu yılın en iddialı filmlerinden birisi. Ödül alır mı bilemem ama izlemeden aday olabilme ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum. O yüzden mutlaka izlemeliyim :)

The Ides Of March : Politik çekişmelerin olduğu bu tarz filmleri severim. Akıl oyunları ile dolu filmlerden her zaman zevk almışımdır. Umarım hüsrana uğratmaz :)

Fragmanlar aşağıdadır :)



3 yorum:

darkolivee dedi ki...

bende dedemin insanları'nın fragmanını görmüştüm, türk filmlerine destek açısından izlenebilir gibi geldi, boşroldekiler çok deneyimli ve iyi...
sanrım twilighttan önce o filme gidicem..
sevgiler canım...

Unknown dedi ki...

Dedemin insanları için kararsızım belki öteki haftaya bırakabilirim :)

gülümse dedi ki...

hmmm freudun karısı da baya dişliymiş ha,bi onun kadar olamadım görüyo musun:)))) george clooneyi de daha önce hiç başkan olarak düşünmemiştim,ama cidden başkan rolleri için biçilmiş kaftan olur:)))