26 Aralık 2011 Pazartesi

One Day / Bir Gün


Bir gün kitabını aldıktan sonra filminin olduğunu gördüm inatla okuyup bitirene kadar izlemedim. Kitap ilk başlarda o kadar sıkıcı geldi ki zorladım resmen kendimi :) 100 sayfa kadar sonra bir şeyler yerli yerine oturmaya başladı ve sonra merak etmeye başlıyorsunuz. Merak ederken tam herşey yerli yerindeyken ahhaa ne oldu yahuu birden diye kaldım resmen :)

İyi ki kitabı okuyarak filmi izlemişim. Okumadan izleseydin bir halt anlamazdım şu filmden yani. Film gerçekten bir sürü eksiklik barındırıyor. Resmen masraftan kaçmış gibiler. Bir çok detay yok, sahneler kısa, hoooop diye yıllar geçiyor, bağlanış kötüüü, karakterler tam olarak yansıtılamamış vs vs...

Dexter ve Emma karakteri arasında olan o tutkuyu maalesef yansıtamamışlar. Dexter'ın ukalalığı, şımarıklığı, dibe vuruşları yok... Karakterler sanki 88 yılından itibaren hiç yaşlanmıyor bari makyaja biraz para harcasaydınız :)) Açıkça söylüyorum Alacakaranlık serisini okuyup bitirdikten sonra filmi izlediğimde bile çok daha fazla etkilenmiştim. Hoş onunda grafiği yükseleceğine düşüşte olan bir şekilde gidiyor film için ama olsun ilk filmi iyiydi en azından...

Belki ben çok fazla beklenti içindeydim bilemedim şimdi :)) 

Kitabı okuduysanız hiç filmi izlemeyin gereksiz vakit kaybı, kitabı okumadıysanız izleyebilirsiniz sanırım tadı öyle daha kolay çıkacaktır.

imdb : 6.7
sinemalar.com : 6.9


Hiç yorum yok: